کمی در مورد غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی
نوشته شده توسط : rshaole

کمی در مورد غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتیبیماری کلیوی در مورد سلامتی ما بسیار نگران هستند. و نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی به شدت کیفیت زندگی انسان را تحت تاثیر قرار. بنابراین، ما نیاز به درک علائم نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، قبل از انجام بازرسی.

غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی را می توان به نفروپاتی نفروپاتی اولیه و ثانویه تقسیم شده است. این بیماری در هر سنی ظاهر می شود، اما بیشتر بیماران در حال حاضر تشخیص داده بیش از 30 سال است.اکثریت شروع آهسته نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، در شرایط عادی، بیماران بدون سابقه عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، و برخی از بیماران بدون علامت بودند، بسیاری از بیماران که تعداد زیادی از پروتئین، سندرم نفروتیک با آنها. 80 درصد از بیماران مبتلا به ادم به عنوان اولین علامت، 20٪ از بیماران انجام بازرسی از پروتئین. در شرایط عادی، 50 درصد از بزرگسالان و بیشتر کودکان خواهد بود هماچوری میکروسکوپی. غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی از بسیاری از نفروپاتی حاد مختلف در بیماری اولیه بدون فشار خون بالا متفاوت است. اما 30٪ از بیماران دارای فشار خون بالا. در آغاز عملکرد کلیوی طبیعی بود، اما از شروع چند هفته تا چند ماه ممکن است بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و اورمی به علت کاهش در filpratsii گلومرولی.

بازرسی از نفروپاتی غشاء اولیه موجود در آلبومینوری، gipoplbuminemiyu، hyperlipemia و lipoiduriyu. به طور معمول، سطح سرم و دیگر اجزای طبیعی است و آنها مجبور گردش کمپلکسهای ایمنی. در فاز فعال نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، C5b-9 در ادرار znachitlno افزایش یافته بود. برای رد علل ثانویه، بیمار باید انجام شود تشخیص ایمونولوژیک از ویروس هپاتیت B، هپاتیت C ویروس، سفلیس، نفریت لوپوس و بیماری های دیگر از بافت همبند و تومور مارکر، و غیره

تظاهرات بالینی

1. سن

بیماران مبتلا به مانند غشاء نفروپاتی متمرکز افرادی که بالای 40 سال است. شروع این بیماری اغلب نهفته است.

2. سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک تظاهر بالینی (تعداد زیادی proteaproyavleniya sindromainurii نفروتیک، hypoproteinemia، ادم بالا، چربی خون)، و یا محدوده پروتئینوری بدون علامت و نفروتیک است. برخی از بیماران ممکن است بدون علامت.

3. هماچوری میکروسکوپی

ممکن است با تعداد کمی از هم میکروسکوپی همراه است.

4. فشار خون بالا و نارسایی کلیه

برخی از بیماران با فشار خون بالا و یا نارسایی کلیه. علامت فیزیکی

5. علامت فیزیکی

بیمار ادم اندام تحتانی و صورت. برخی از بیماران ممکن است بدون علامت، در بر داشت در حین معاینات معمول فیزیکی پروتئینوری.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری کلیوی دارید، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید. خوشحالم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: علامت,غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: